Zondag was de laatste activiteit van het outdoorseizoen al weer. Dit keer had het bestuur de puzzeltocht gekoppeld aan de sluitingsrit.

De rit was uitgezet door Lelia, Mick en Gerrit en voerde de verschillende aanspanningen na eerst het koffie uurtje te hebben gehad langs mooie routes door het bos en langs zandpaden. De deelnemers kregen een goede routebeschrijving mee en ook wat lekkers voor onderweg. In de routebeschrijving zaten ook cryptische vragen verwerkt en bij terugkomst op de Menkaampe moesten de deelnemers nog ringsteken. Ingrid haar paard was niet helemaal fris en die was naar huis gereden, maar heeft daarna nog ringen gestoken met haar blauwe stalen ros.                                                                                                                                                                                                                        Na afloop bleven de deelnemers nog gezellig lang na zitten, omdat het een lekkere zonnige dag was. Zelfs de zwarte parel van een deelnemer ging nog lekker zonnebaden na de geslaagde rit.

Uitslag van de puzzelrit:

1. Mariët Hopman
  2. Gerrit Jongschaap en Jaap Bijsterbosch
  3. John Postma
  4. Ingrid de Block en Veerle Boomgaard

Pony Moon van John en Joukje Postma vond het ook genieten op de Menkaampe na afloop van de rit.

14479554_10210794019475430_3189317168570128871_n