Op 16 december werd er in Sonnega een minimarathon gereden.

Jeugd:

3e Sjoerd Nieuwenhuis

Tandempony:

2e Jorn Kuipers

Op 24 december werd er in Zuidbroek gestreden voor de afvaardiging van de strijd der districten op 3 februari in Nijkerk.

Bij de jeugdrubriek kwam Reno ten Hoeve aan start. Hij reed met Lady Silverstar 2 prachtige omlopen en kwam net wat te kort en werd 2e.

Bij de enkelspan pony’s kwamen 5 leden van onze vereniging aan de start. Als 1e is geëindigd Lianne Bosma. Hierbij selecteerde Lianne zich ook voor de strijd der districten. Op de 4e plaats is John Postma geëindigd. Jan Kamps kwam op een 6e plaats terecht. Manouk Boer met Flemingh werd uiteindelijk 8e. Greetje Hamberg eindigde op een 20e plaats.

Bij de enkelspan paarden kwamen 2 leden aan start. Paul Versluis eindigde in dit sterke deelnemersveld op een 11e plaats. Gerrit Jongschaap moest genoegen nemen met een 16e plaats.

Bij de dubbelspan pony’s kwamen 3 leden aan start. Henri ten Hoeve reed niet met zijn vaste span. Dit zag je in de manches terug. Hij had twee keer een hele snelle tijd, maar daardoor ook wat ballen. Hij eindigde op een 5e plaats. Henry Borg moest genoegen nemen met een 8e plaats. Bianca ten Hoeve reed met haar nieuwe span naar een 11e plaats.